4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

boo2
    Sleutelbeheerder

Ik word sinds kort geconfronteerd met kanker. Waar kan ik mensen vinden om mee te praten over mijn ziekte?

AKJR
    Bijdrager

Tijdens onze ontmoetingsdagen kun je anderen ontmoeten die ook door kanker geraakt zijn. Kijk bij bijeenkomsten voor de data van de komende ontmoetingsdagen.

piet
    Bijdrager

sinds kort ben ik op de hoogte van de stichting.
    het gesprek van Rita Renema en Jan van de Bosch, vond/vind ik heel mooi!
    “k hoop bij leven en welzijn naar de landelijke ontmoetings
    dag te komen.
    (mooie plaats)
    ik ben Piet Oevermans.
    in 2006 is/werd er een tumor in de dikkedarm ondek.
    19 chemokuren gehad.
    levensverwachting was 1 1/2 tot 2 jaar.

er is veel gebeurd in die 9 jarenl

piet

Janes
    Bijdrager

Dag heren en dames, Mijn naam is Jan. Ik ben 57 jaar jong en sinds een 9 maanden weet ik dat ik endeldarm kanker heb. Ik heb/had een tumor van 10 cm, maar door de 5 zware bestralingen en tot nu toe 5 chemo’s die ik heb gehad is de tumor nu nog maar 5 cm. Ik ben volgens mijn internist ongeneeslijk ziek, want heb uitzaaiingen naar de longen, lever en lymfen klieren. Ook heb ik een longembolie. Gelukkig is de uitslag die ik na 3 chemo’s te hebben gehad zeer positief en is de kanker in mijn lever bijna gehalveerd…..

U zult begrijpen dat ik mij niet neer leg bij een uitslag van ongeneeslijk ziek; ik blijf vechten tegen mijn ziekte tot de laatste minuut.

Ik zou graag ook naar een ontmoetingsdag willen komen, maar door de chemo’s is dat nog een beetje moeilijk. 31 oktober 2018 hoop ik voor mijn pauze de laatste chemo te krijgen? Mogelijk ga ik daarna naar een ontmoetings-dag.

Jan

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.